ARGAZKIAK – FOTOS

En el siguiente enlace podéis encontrar algunas fotos que he realizado durante el segundo trimestre.

!Espero que os gusten!

Hurrengo estekan bigarren hiruhilekoan egindako argazki batzuk aurki ditzakezue.

Zuen gustokoak izatea espero dut!

Argazkiak ikusteko sakatu hemen – para ver las fotos

«PIEDRA KULEKARA» PASEOA

Eguraldi ederra aprobetxatuz, ostegunean «Piedra kulekaraino» joan ginen. Bertan, Eiderrek Erromatar garaiko harria zela kontatu zigun eta Olentzeroren eskutitzak uzteko postontzia bertan jartzen dela.

Primeran pasa genuen!

Aprovechando el buen tiempo, el jueves fuimos hasta la «Piedra culeca». Allí, Eider nos explicó que era una piedra de la época romana y el sitio donde se pone el buzón de las cartas del Olentzero.

¡Nos lo pasamos genial!

Argazkiak ikusteko sakatu hemen para ver más fotos

ANIMALIAK

Kaixo familiak!

Azken aste hauetan animaliei buruz ikasten aritu gara. Asko ikasi dugu animalien inguruan eta jarduera pila egin ditugu. Animaliei buruzko ipuinak eta kantak landu ditugu, eskulan desberdinak egin, ihauterietako mozorroa prestatu, … eta denon artean animalien liburua sortu dugu. Ikasle bakoitzak animalia bat aukeratu du eta honi buruzko informazioa bilatu ondoren, liburuxka sortzen joan gara. Ondoren, korroan haur bakoitzak besteei bere animaliari buruz ikasitakoa kontatu die.

Honetaz gain, gelara arrainak ekarri ditugu, hauek zaintzeaz arduratzen gara, egunero janaria emanez eta astean bitan ura aldatzen. Bestalde, Mikelek egun batean txitak ekarri zituen eta hauek gertutik aztertzeko aukera izan genuen.

Durante las últimas semanas hemos trabajado el tema de los animales. Hemos aprendido mucho durante estos días y hemos realizado un montón de actividades entorno al tema. Hemos trabajado diferentes cuentos y canciones sobre animales, hemos hecho manualidades, preparamos el disfraz de carnaval, ... y juntos hemos creado el libro de los animales. Cada niño/a ha elegido un animal y después de buscar información sobre él hemos ido creando el libro. Para después, en el corro cada uno/a contar a los demás lo que había aprendido sobre su animal.

Además de esto, hemos traído al aula peces, que nos encargamos de alimentarlos a diario y cambiarles el agua dos veces por semana. Por otro lado, un día Mikel trajo dos polluelos y tuvimos la oportunidad de examinarlos de cerca.
PLATE ETA DORI ARRAINAK
MIKELEN TXITA

Argazki gehiago ikusteko sakatu hemen – para ver más fotos

NOLA DASTATU ILARGIA? ETA TXIRRITX ETA LEHOIA IPUINAK

Estos son dos de los cuentos que hemos trabajado.

ANIMALIEN IZENAK ERREPASATZEKO BIDEOAK

PARA REPASAR LOS NOMBRES DE LOS ANIMALES

http://animaliak.onoff.es/

REGLETEKIN MATEMATIKA LANTZEN

Egun hauetan Cuisenaire-ren regletak ezagutu ditugu. Regletek matematika lantzeko aukera pila eskaintzen dizkigute. Hasieran jolas librearen bidez esperimentatzen, ondoren matematikako edukietan sakontzeko.

Txikienak jolas librean aritu dira material berriarekin trebatzen. Eta handienak, libreki jolasteaz gain, simetria, ordena, kantitatea, … lantzen aritu dira. Oso gustora aritu dira eta aurrerantzean hauekin jolasten eta ikasten jarraituko dugu.

Durante estos días hemos conocido las regletas de Cuisenaire. Las regletas nos ofrecen muchas posibilidades de trabajar las matemáticas. Al principio experimentando mediante el juego libre y después ir trabajando poco a poco contenido matemático.

Los más «txikis» han jugado libremente con el nuevo material. Y los más grandes, además de jugar libremente, han trabajado la simetría, el orden, la cantidad,.. Les ha gustado mucho y a partir de ahora seguiremos jugando y aprendiendo con este material.

Argazkiak ikusteko sakatu hemen – para ver fotos

BUZTINAREKIN MODELATZEN

Durante este trimestre los «txikis» han tenido la oportunidad de modelar con arcilla.

El modelado de arcilla es una actividad muy placentera, que tiene multitud de beneficios para el niño/a. Se trabaja la psicomotricidad fina, la concentración, sirve para descargar tensiones, dar rienda suelta a la imaginación, regulación de emociones, forma de expresión, conceptos pre-matemáticos, …

Disfrutaron mucho con esta actividad.

Hiruhileko honetan haurrak buztinarekin modelatzeko aukera izan dute.

Buztinaren modelaketak gozamen handia sortzen du eta honen lanketak onura asko dakar haurrarengan. Psikomotrizitate fina lantzen da, arreta, tentsioak deskargatzeko balio du, irudimena askatzeko, emozioak erregulatzeko, adierazteko bitarteko bezala, kontzeptu matematikoak, …

Izugarri gozatu zuten jarduera honekin.

Argazki gehiago ikusteko sakatu hemen para ver más fotos

IHAUTERIAK

Kaixo lagunak!

Aurten, urte berezia izan arren, ihauteriak ospatu ditugu. Animalien gaia lantzen ari garela aprobetxatuz, gure mozorroa otsoarena izatea erabaki dugu.

Este año, a pesar de ser un año diferente, hemos querido celebrar el carnaval. Aprovechando que estamos trabajando el tema de los animales, hemos decidido que nuestro disfraz sea el de lobo.

LASAITASUNAREN BOTILA

Aurreko hilabetean , Maitanek (erlijioko irakaslea) eta biok, jarduera bat egin genuen elkarrekin. Haur bakoitzak bere «Lasaitasunaren botila» egin zuen eta nola eta noiz erabili ikasi genuen.

El més pasado Maitane (profesora de religión) y yo realizamos una actividad conjunta. Cada niño/a hizo su «Botella de la calma» y aprendimos cómo y cuándo utilizarla.

LASAITASUNAREN BOTILA – BOTELLA DE LA CALMA

La tensión y el estrés no son exclusivos de los adultos, y a veces la tarea de tranquilizar a un pequeñ@ puede tornarse complicada. Para ello existe una técnica ideada por la educadora italiana María Montessori, conocida por sus revolucionarios métodos de enseñanza, orientados a que los niños desarrollen la armonía y el equilibrio, así como la responsabilidad en sus acciones.

Entre los más conocidos se encuentra el “botella de la calma”, que es una técnica muy eficaz para tranquilizar a un niñ@ durante un periodo de tensión, enfado o episodio de llanto, además de que favorece la creatividad.

Cuando un niñ@ se encuentra inquiet@, la primera reacción de los adultos suele ser pedir al niño que se calme por un momento y por lo general, esto no suele funcionar, ya que lo que conseguimos es que el niñ@ se ponga más nervios@.  En ese momento agita el frasco y se entrega al pequeñ@, acompañado de un tono de voz suave y una explicación de cómo respirar lentamente.

Mientras el brillo se asienta en el fondo, el pequeñ@ despeja su mente y poco a poco disminuye el estrés y nerviosismo. Además, esta técnica ayuda a organizar y a centralizar el sistema nervioso del niñ@, le permite concentrarse en algo específico y eventualmente le lleva a la calma.

            Tentsioa eta estresa ez da helduona soilik, eta batzutan txiki bat lasaitzea ez da erraza izaten. Horretarako, hezkuntza munduan bere metodo iraultzaileengatik ezaguna den, Maria Montessori hezitzaile italiarrak sortutako teknika dugu. Haurrek harmonia eta oreka, baita beraien ekintzen ardura garatzeko bideraturiko metodoa.

Ezagunenetarikoen artean, “lasaitasunaren botila” dugu. Tentsio, haserraldi edota negarraldi une batean haurra lasaitzeko teknika eraginkorra da, baita sormena garatzeko lagungarria.

            Haur bat geldiezinik dagoenean, helduon lehenengo erantzuna haurrari lasaitzeko eskatzea izaten da eta orokorrean honek ez du funtzionatzen, haurra urduriago jartzen dugulako. Momentu horretan lasaitasunaren botila hartu, astindu eta haurrari eman, ahots leun batekin poliki eta lasaitasunez arnasa nola hartu behar duten azalduz.

            Distira hondoan finkatzen den bitartean, txikiak bere burua argitzen joango da eta pixkanaka pixkanaka estresa eta urduritasuna gutxitzen joango da. Honez gain, teknika honek haurraren nerbio sitema zentralizatzen eta antolatzen, gauza zehatz batean arreta jartzen eta lasaitzen lagunduko dio.

Argazkiak ikusteko sakatu hemen – Para ver fotos

Esperamos que os guste y os sea de utilidad en casa.

GURE ABENTURAREN LAPBOOKA

Cuando nos sentamos en el corro, a veces surgen historias muy bonitas, en las que los «txikis» inventan o imaginan aventuras que algún día llevarán a cabo. Donde irán, con quien, que será necesario llevar, …. dando rienda suelta a la imaginación.

De esta manera, surgió un pequeño proyecto que los alumno/as de 4 y 5 años plasmaron en un lapbook.

Asanbladan esertzen garenean, batzutan istorio oso politak sortzen dira, txikiek noizbait egingo dituzten abenturak asmatu edo imajinatzen dituzten istorioak. Nora joango diren, norekin, zer eramango duten, … beraien irudimena erabat askatuz.

Modu honetan, proiektu txiki bat sortu zen, 4 eta 5 urtekoak lapbook batean irudikatu zutena.

Argazkiak ikusteko sakatu hemen- Para ver fotos

LIBURUTEGIRA TXANGOA

Urtarrilaren 22-an Alloko liburutegia bisitatu genuen. Bertan, Amaia liburuzaina ezagutu genuen eta liburutegiko funtzionamendua azaldu zigun. Liburuak behatzen aritu ginen eta zenbait liburu hartu genituen gelan irakurtzeko.

Amaiak, bertako bazkide izateko fitxa banatu zigun, etxean haurraren datuekin bete eta liburutegira itzultzeko.

Animatu, eta egin zaitezte bazkide, liburu pila daude zuen seme-alabekin irakurri eta gozatzeko!!!

El día 22 de Enero visitamos la biblioteca de Allo. Allí, conocimos a Amaia, la bibliotecaría, que nos explicó el funcionamiento de la biblioteca. Estuvimos ojeando los libros y cogimos algunos para leerlos en el aula.

Amaia nos repartió la ficha para hacerse socio/a, que tenéis que rellenar en casa con los datos del niño/a y entregarla en la biblioteca.

Argazkiak ikusteko sakatu hemen Para ver fotos